Zmiany w adresach profilu Google Moja Firma.

[fusion_builder_container hundred_percent="no" hundred_percent_height="no" hundred_percent_height_scroll="no" hundred_percent_height_center_content="yes" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" status="published" publish_date="" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" margin_top="" margin_bottom="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_image_id="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="1" font_size="40" line_height="" letter_spacing="" margin_top="" margin_bottom="" text_color="" style_type="none" sep_color=""]

6 rzeczy które powinieneś wiedzieć o zmianach w adresach profilu Google Moja Firma.

[/fusion_title][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

Nowa zmiana w profilu Google Moja Firma wyczyściła pole adresu firmy. Jeśli prowadzisz firmę świadczącą usługi lokalnie, nie próbuj z powrotem dodawać adresu. Dlaczego?

Na początku tego roku firma Google ogłosiła, że będzie oferować usprawniony proces rejestracji dla lokalnych firm. W lokalnej społeczności wyszukiwania pojawiło się wiele pytań o te zmiany i ich znaczenie. Mam nadzieję, że wyjaśnię niektóre z nich, wskazując główne rzeczy, które powinieneś wiedzieć.

1. Zamiast pola, w którym zaznaczysz że dostarczasz produkty bądź usługi do klientów w ich lokalizacji, teraz masz możliwość oczyszczenia swojego adresu. Ta funkcja realizuje to samo zadanie; ma tylko nowe nazewnictwo. Wyczyszczenie adresu spowoduje przekształcenie profilu wpisu na firmę o ustalonym zasięgu dostarczania usług bądź produktów, usunięcie ikony wskazówek, usunięcie pinezki z map, usunięcie wpisu z interfejsu Google Maps API i ukryje adres przed opinią publiczną.

2. Jeśli Twoja firma dostarcza usługi lub produkty w ustalonym obszarze i Twój adres został wyczyszczony nie próbuj go ponownie dodawać. Gdy Google rozpoczęło wdrażanie tej zmiany w listopadzie 2018 roku, automatycznie usuwało adresy dla wszystkich istniejących list firm w obszarze usług. Spowodowało to masę zamieszania wśród osób, które zalogowały się na swoim pulpicie zarządzania i zobaczyły, że ich adres "gdzieś wyparował". Jeśli spróbujesz dodać adres z powrotem, spowoduje to, że ponownie będziesz zmuszony go zweryfikować.

3. Mimo że Twój adres nie jest widoczny, Google nadal wie, gdzie jesteś. Celem tej funkcji jest ukrycie adresu przed opinią publiczną.

4. Nie ma już dostępnej opcji dodania obszaru usługi, który jest promieniem wokół Twojej lokalizacji. Zamiast tego musisz dodać listę kodów pocztowych lub miast.

5. Twój ranking jest nadal oparty na adresie użytym do weryfikacji profilu firmy, a nie na tym, co umieścisz w obszarze usług. Tak było przez bardzo długi czas i wszyscy mają nadzieję, że Google zmieni to w pewnym momencie.

6. Jeśli zmienisz obszar dostarczania usług, powinieneś dodać swój nowy adres z powrotem do profilu GMF, aby móc go ponownie zweryfikować, a następnie ponownie go usunąć. Wszyscy się zgadzają że nie jest to idealne rozwiązanie, ale jeśli tego nie zrobisz, twój wpis będzie rankowany na podstawie twojego starego, a nie twojego nowego adresu.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Ankieta: Lokalne SEO - "rzemieślnicza" branża zdominowana przez małe agencje pozycjonerskie.

[fusion_builder_container hundred_percent="no" hundred_percent_height="no" hundred_percent_height_scroll="no" hundred_percent_height_center_content="yes" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" status="published" publish_date="" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" margin_top="" margin_bottom="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_image_id="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="1" font_size="40" line_height="" letter_spacing="" margin_top="" margin_bottom="" text_color="" style_type="none" sep_color=""]

Ankieta: Lokalne SEO - "rzemieślnicza" branża zdominowana przez małe agencje pozycjonerskie.

[/fusion_title][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="2" font_size="20" line_height="" letter_spacing="" margin_top="" margin_bottom="" text_color="#444444" style_type="none" sep_color=""]

Około 53 procent firm zajmujących się lokalnym SEO ma 10 lub mniej klientów.

[/fusion_title][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

Nowa ankieta z BrightLocal wskazuje aktualny stan agencji marketingowych zajmujących się lokalnym pozycjonowaniem SEO. W badaniach ankietowano około 650 agencji cyfrowych, freelancerów SEO i wewnętrznych marketingowców z małych firm i przedsiębiorstw. Wyniki ogólnie opisują segment rynku, który stoi w obliczu wyzwań, ale jest optymistyczny - odzwierciedla dynamiczny i stale zmieniający się charakter wyszukiwania organicznego.

Wielkość agencji i przychody.

Większość (54 procent) osób zajmujących się lokalnym SEO to mniejsze agencje i małe firmy. Jednak liczba dużych agencji zaangażowanych w lokalne SEO wzrosła nieco w porównaniu z dwoma latami.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="50" margin_bottom="50" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3589|full" max_width="80%" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="liftup" bordersize="20" bordercolor="#ffffff" borderradius="" align="center" lightbox="yes" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="Badania z BrightLocal. Udział małych agencji w rynku lokalnego pozycjonowanie SEO." link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/Lokalne-pozycjonowanie-SEO-brightlocal-badania.png[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_image_id="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

Większość respondentów miała mniej niż 20 klientów SEO, z czego 53 procent miało mniej niż 10. Największa grupa (65 procent) zarabiała mniej niż 1 milion USD rocznie od swoich klientów SEO (niektóre znacznie mniej); około 18 procent zarabia od 1 miliona do 5 milionów, a 6 procent zarabia więcej niż 5 milionów dolarów rocznie. A 18 procent stwierdziło, że nie wie, ile zarabiają od lokalnych klientów SEO.

Miesięczne kwoty "planów abonamentowych" były wszędzie, ale większość (59 procent) mieściła się w przedziale od 100 do 1000 USD. Jeśli chodzi o stawki godzinowe, 30 procent respondentów naliczało opłaty od 50 do 100 USD, a 34 procent od 100 do 150 USD, a 28 procent pobierało więcej.

Zdecydowana większość praktykujących (83 procent) zarabia 100 000 USD lub mniej, a 17 procent zarabia powyżej tej kwoty.

Większość (56 proc.) Stwierdziła, że ​​w tym roku trudniej będzie uzyskać lokalne wyniki SEO dla klientów, ale ta liczba faktycznie spada w porównaniu z 2017 r. Innymi słowy, więcej osób z branży SEO jest optymistami co do potencjalnej wydajności. W rzeczywistości 93 procent ankietowanych marketerów stwierdziło, że są "dość optymistyczni" lub "bardzo optymistycznie nastawieni" co do perspektyw dla całej branży SEO.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="50" margin_bottom="50" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3600|full" max_width="80%" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="liftup" bordersize="20" bordercolor="#ffffff" borderradius="" align="center" lightbox="yes" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="Badania z BrightLocal. Udział małych agencji w rynku lokalnego pozycjonowanie SEO." link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/Lokalne-pozycjonowanie-SEO-brightlocal-badania2.png[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_image_id="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

Najbardziej atrakcyjne i pożądane przez klientów lokalne usługi marketingu i pozycjonowania to:

  1. Projektowanie stron internetowych
  2. Optymalizacja na miejscu
  3. Audyty i analizy SEO. PPC
  4. Optymalizacja GMF
  5. Media społecznościowe
  6. Zarządzanie reputacją
  7. Zarządzanie "citations"
  8. Budowa profilu linków zwrotnych
  9. Tworzenie i optymalizacja treści

[/fusion_text][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

W odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób pozyskali nowych klientów, usługodawcy odpowiedzieli, że głównym źródłem jest polecenie, a następnie samo SEO.  Marketing treści był trzecim miejscu, później grupy lokalne, a następnie płatna reklama PPC, a następnie konferencje i Facebook. Ta ostatnia spadła jako źródło nowych transakcji z trzeciego numeru w zeszłym roku do numeru siedem w tym roku.

Dlaczego powinieneś to wiedzieć?

Wydaje się, że branża SEO nie jest martwa, i stale rośnie w agencjach biorących udział w ankiecie. Jednak lokalne SEO to podsegment, który obecnie jest zdominowany przez mniejsze firmy i mniejszy kapitał.

Wiele osób z branży traktuje lokalne SEO jako niszę lub postrzega ją jako zasób dla małych firm. Jednak tak na prawdę jest inaczej. Lokalne pozycjonowanie to coś, na czym powinna się skupić każda firma lub marka sprzedająca usługi bądź produkty za pośrednictwem sklepów fizycznych lub punktów usługowych.

Możesz zobaczyć pełne wyniki ankiety BrightLocal tutaj. Porównanie i kontekst znajdziesz w nowej ankiecie agencji Marketing Land dotyczącej większych trendów agencji.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Podstawy SEO: Czym jest lokalne pozycjonowanie SEO.

[fusion_builder_container hundred_percent="no" hundred_percent_height="no" hundred_percent_height_scroll="no" hundred_percent_height_center_content="yes" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" status="published" publish_date="" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" margin_top="" margin_bottom="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_image_id="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="1" font_size="40" line_height="" letter_spacing="" margin_top="" margin_bottom="" text_color="" style_type="none" sep_color=""]

Podstawy SEO: Czym jest lokalne pozycjonowanie SEO

[/fusion_title][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="2" font_size="20" line_height="1.4" letter_spacing="" margin_top="" margin_bottom="" text_color="#444444" style_type="none" sep_color=""]

Lokalne pozycjonowanie SEO to optymalizacja strony internetowej pod kątem jak najlepszej pozycji dla lokalnych odbiorców. Lokalne SEO odnosi się również do procesu optymalizacji obecności w Internecie w celu przyciągnięcia większej liczby zapytań ofertowych z odpowiednich lokalnych wyszukiwań.

[/fusion_title][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

Strona internetowa daje możliwość kierowania naszej oferty na cały świat (online). Lecz jeśli docelowi odbiorcy Twojej firmy znajdują się w Twoim mieście lub w pobliżu lokalizacji, z Twoim biurem, warsztatem lub sklepem, powinienieś również wdrożyć przynajmniej niektóre praktyki lokalnego pozycjonowania SEO. Należy przynajmniej zoptymalizować nazwę swojego miasta oraz szczegóły adresu. W skrócie: musisz zoptymalizować i ujednolicić dane teleadresowe, aby ludzie wiedzieli, gdzie się fizycznie znajdujesz i byli w stanie znaleźć Cię offline (jeśli jest to wymagane). W tym poście postaramy się wyjaśnić, czym jest lokalne SEO, abyś mógł zoptymalizować także swoją lokalną stronę!

[/fusion_text][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="3" font_size="20" line_height="" letter_spacing="" margin_top="" margin_bottom="" text_color="#444444" style_type="none" sep_color=""]

Czym jest lokalne pozycjonowanie?

[/fusion_title][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

Jeśli prowadzisz lokalną firmę, np. sklep lub często odwiedzasz biuro, optymalizacja witryny to również zapewnienie, że ludzie będą mogli Cię znaleźć pod tym adresem. Ale nawet jeśli aktywnie nie przyjmujesz klientów w tym lokalu, ale kierujesz go do odbiorców znajdujących się w tym samym obszarze geograficznym co Ty, to powinieneś zoptymalizować stronę dla tego obszaru. To właśnie nazywamy "lokalnym SEO".

Ogólna zasada polega na tym, że optymalizacja jest zdecydowanie łatwiejsza, jeśli posiadasz właściwy, fizyczny lokal z adresem w regionie lub mieście, w którym chesz się pozycjonować. Chodzi o to, że jeśli zechcesz zoptymalizować obszar usług, w którym nie znajdujesz się fizycznie, głównym narzędziem optymalizacji będzie obszerna zawartość strony. Powinieneś po prostu dużo pisać o tym obszarze. Okazuje się, że strony z dużą zawartością treści na temat danego obszaru, które nie muszą mieć wiele wspólnego z prowadzonym biznesem, prowadzą i są tworzone i dodawane tylko ze względów SEO.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container admin_label="5 Obszarow" hundred_percent="no" hundred_percent_height="no" hundred_percent_height_scroll="no" hundred_percent_height_center_content="yes" equal_height_columns="yes" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" status="published" publish_date="" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" margin_top="" margin_bottom="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="yes" link="" target="_self" min_height="none" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="#eaeaea" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="1%" padding_right="3%" padding_bottom="1%" padding_left="3%" margin_top="2%" margin_bottom="2%" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_title hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" content_align="left" size="2" font_size="20" line_height="" letter_spacing="" margin_top="25" margin_bottom="" text_color="#444444" style_type="none" sep_color=""]

5 kluczowych obszarów lokalnego pozycjonowania

[/fusion_title][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_3" layout="1_3" spacing="5%" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="2%" padding_right="2%" padding_bottom="2%" padding_left="2%" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3645|600" max_width="" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="lokalizowanie witryny internetowej" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/lokalne-SEO-1-lokalizowanie-strony-internetowej-600x375.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="2_3" layout="2_3" spacing="" center_content="yes" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

1. Lokalizacja witryny internetowej.

"Lokalizowanie witryny" oznacza podanie nazwy miasta, województwa lub regionu w całej witrynie internetowej. W przypadku firm z wieloma lokalizacjami może to wymagać utworzenia oddzielnych stron lub koncentratorów treści dla poszczególnych lokalizacji. Inne taktyki obejmują również angażowanie się w wydarzenia społeczności lokalnej oraz prezentowanie artykułów i informacji na ich temat na stronie.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_3" layout="1_3" spacing="5%" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="2%" padding_right="2%" padding_bottom="2%" padding_left="2%" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3646|600" max_width="" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/lokalne-SEO-2-budowa-wzmianek-o-firmie-600x375.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="2_3" layout="2_3" spacing="" center_content="yes" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

2. Budowanie wizytówek - wzmianek o firmie.

Polega na dodawaniu podstawowych informacji o Twojej firmie w witrynach biznesowych i (również lokalnych) katalogach branżowych. Pomoże to nie tylko klientom w znalezieniu informacji o Twojej firmie, ale także podając nazwę firmy, adres, numer telefonu i adres URL witryny (NAPW) w witrynach branżowych i dodając dodatkowe informacje do katalogów biznesowych, poprawi to twoje rankingi wyszukiwania.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_3" layout="1_3" spacing="5%" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="2%" padding_right="2%" padding_bottom="2%" padding_left="2%" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3647|600" max_width="" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/lokalne-SEO-3-profil-google-moja-firma-600x375.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="2_3" layout="2_3" spacing="" center_content="yes" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

3. Stworzenie profilu Google Moja Firma

Stworzenie strony Google Moja Firma to kluczowy krok w kierunku ułatwienia wyświetlania Twojej firmy w ważnych usługach Google, takich jak lokalne wyniki wyszukiwania i Mapy Google (Trójpak Google). Profil Google Moja Firma (i jego odpowiednik Microsoft, Bing Places for Business) powinien zawsze być pierwszą wizytówką, którą zweryfikujesz i przejmiesz na własność.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_3" layout="1_3" spacing="5%" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="2%" padding_right="2%" padding_bottom="2%" padding_left="2%" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3648|600" max_width="" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/lokalne-SEO-4-zarzadzanie-opiniami-600x375.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="2_3" layout="2_3" spacing="" center_content="yes" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

4. Zarządzanie recenzjami i ocenami.

Prawdziwe recenzje są bardzo ważne zarówno dla pokazania jakości twojej usługi, jak i dla wysyłania sygnałów do wyszukiwarek, że twoja witryna i świadczone usługi są zaufane i użyteczne. Liczba otrzymywanych recenzji, ogólna jakość recenzji i autorytet samych witryn z opiniami to czynniki ważne dla lokalnych rankingów wyszukiwania.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_3" layout="1_3" spacing="5%" center_content="no" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="2%" padding_right="2%" padding_bottom="2%" padding_left="2%" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_imageframe image_id="3652|600" max_width="" style_type="" blur="" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" lightbox_image_id="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://produktfinalny.pl/wp-content/uploads/2019/02/lokalne-SEO-5-budowa-linkow-zwrotnych-v2-600x375.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="2_3" layout="2_3" spacing="" center_content="yes" link="" target="_self" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_image_id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" undefined="" background_repeat="no-repeat" hover_type="none" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""]

5. Pozyskiwanie dobrej jakości linków zwrotnych.

Naturalnie pozyskane linki zwrotne z dobrze znanych witryn internetowych pomagają wyszukiwarkom w rozpoznawaniu witryny jako zaufanego źródła informacji oraz zwiększają aspekt "znaczenia" w lokalnego algorytmie wyszukiwania. Linki z lokalnych gazet, blogerów, firm z branży i stowarzyszeń biznesowych, a także wizytówki, mogą pomóc i poprawić widoczność wyszukiwania.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]